piatok 12. decembra 2014

OOTD warm december

Zimka,zimka zimička hurá do chlpatého svetríka! Tak teda fajn rýmov by nám snáď stačilo. No vystihol podstatu dnešného príspevku OOTD. Keďže som jednoduchým typom človeka je samozrejme, že mojou milovanou kombináciou je čierna, čierna ... čierna s najčastejšie sivou, bielou alebo vlastne hociakou farbou. Základ je ČIERNA!! Podľa môjho skromného názoru k  flitrovanému a navyše chlpatém svetríku harmonizujú jednoduché slim nohavice, jednoduché botičky a aby som zabránila fádnosti ootd tak kabát s koženými rukávmi síce z minuloročnej sezóny som nenechala v skrini. Aaa skoro som zabudla na moju milovanú tašku! Mám k nej citový vzťah tak si naňu zvykajte:)
pevne verím, že sa vám môj outfit páči ale svoj názor kľudne hoď do komentu
Majka!
***

Obviously my favourite combination is black with black, I know, I know I am so original right . But wait, I do try to spice it up a bit and sometimes I allow other colours, usually grey or white, to spend the entire day with me. As you can see black is the basic for me. Now you see I live dangerous life. Today I am wearing this amazing glittery fluffy jumper (you just want to hug youself all the time , would that we wrong? ) with simple slim black trousers, black boots and my winteer coat with leather sleeves from last season to finish this OOTD. Wait a minute I nearly forgot about my favourite hanbag, we have this strong emotianal relationship going on that only girl will understand and yes I think it will go with me whereever I go. I hope you lie my OOTD an that it give you some ideas how you can be very elegant and warm. What else would you pair this grey jumper with, please leave me your suggetion in comments bellow, cant wait to read you suggestion and mayeb ue them in my next post

Majka




svetrík- primark
 slim gate-Amisu
náramok -Pandora (čekuj darčeky pre mamku, frajerku, kamošku)
taška- David Jones
Topánky a kabát pochádzajú zo zahraničia názov neviem (prepáč) :)


1 komentár:

  1. LOVE this OOTD! Don't worry, black is the colour of winter! Also, you can add a google translate gadget on your blog so you don't need to type in English too! 😁

    OdpovedaťOdstrániť