pondelok 22. decembra 2014

prvá skúška -DONE!

Dnes som zahájila skúškové obdobie a zároveň som ukončila (veľmi zložitý) zimný semester. Takže od zajtra mám voľnooooo huráááááá. V januári mi ostáva zvládnuť 3 skúšky o to lepšie sa mi bude odpočívať počas sviatkov na ktoré sa veľmi teším! Najviac na chvíle s rodinou, na varené vínko, koláčiky, kapustnicu, oplátky s medom, prechádzky ulicami plných malých svetielok farebných, blikajúcich. Má to svoje čaro, Vianoce sú jedným z najkrajších období roka! Obdobie plné lásky, pokoja teda aj zhona aby bolo všetko dôkladne upratane, kolčiky napečene vyzdobené a tak ... :) 

Môj dnešný skúškový #OOTD vyzerá síce ako jesenný OOTD ale počasie v Košiciach ani dnes neukázalo žeby vonku bola zima aj keď pocitovo je chladnejšie a chýba nám aj slniečko, ktoré dodáva tú pozitívnu energiu a iskričku v očiach. Tak som sa "trošíčku" navrstvila. Čierne gate ktoré ste už videli v jesennom outfite, biele košela, sivý kardigán s milovanými strapcami a čierna koženka sú kvalitnou voľbou do takéhoto počasia! A čo myslite vy? :) Sli by ste takto na skúšku?

krásny večer 
Majka :)







3 komentáre:

  1. Blahopřeji ke složené zkoušky :). Outfit je krásný, úplně nejvíc se mi líbí tn náhrdelník <3.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluju ke zkoušce:) Snad tak úspěšně pofičí i zbytek zkouškového:)
    Jinak outfit moc chválím. Vypadá fakt skvěle:) Hrozně se mi líbí ten cardigan a boty:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem snáď to pôjde od ruky :) !

    OdpovedaťOdstrániť