pondelok 15. decembra 2014

favoriti mesiaca november- BALEA!

V novembri som sa rozhodla, že začnem testovať kozmetiku priamo na sebe. Vybrala som si tie nám cenovo prístupnejšie výrobky a bola som ... veď čitajte konkrétnejšie. Testujem výrobky značky Balea, ktorá sa nachádza v našich DM drogériach.


Vytiahla som tieto tri "perličky". Nevzdám sa ich asi ani v mesiaci november teda aspon 1 z 3.
Deodorant je s malinkovou arómov. V DMke pri priamom výbere sa mi neskutočne páčila a páši sa mi aj teraz no pri každodennom používaní mi začala silno malinková vôňa prekážať. Preto odporúčam tým ktorý milujú sladké vône, no upozorňujem na fakt, že vám po čase začne prekážať. Nevadí, nepokazí sa ako napríklad mäso. 
Druhým výrobkom je "sprcháč". Pozor je vysoko návykový a prenádherne vonia. Ešte som nemala sprcháč ktorý by tak krásne a dlhotrvácne vonal. Môj je s krásnou sviežou vôňou nektarinky a kokosu. A ako pre mňa veľký bonus nevysušuje pokožku.
Noooo a ideme k objavu mesiaca. Keďže mám citlivé oči a citlivú pokožku siahla som po novinke na čistenie pleti. Je to pena bez ktorej nemôžem fungovať! Pena krásne odlíči denný a aj večerný makeup či z tváre alebo očí. Ja ho aplikujem stále, keď prídem zo školy. A stačí jedno stlačenie resp. jedna penová bublinka. Túto novinku vrelo oddporúčam každej ktorá neznáša "džabkanie" sa s odličovacími tampónmi a rôznymi prípravkami na odličenie očí, pleti a atď.
Táto pena bude v mojom kozmetickom kufríku asi Ooo nie asi ale určite navždy!






A keďže som vyhrala balíček s prekvapením taktiež od DM drogerie ale z FB stránky (tu) tak o mesiac tu bude testing balíčka s prekvapením!
majka :)
***

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára