sobota 11. októbra 2014

Muffins a čerstvé čučoriedky

Na konci týždňa potrebujem chvíľu oddych a ja oddychujem pri pečení hlavne keď môžem "experimentovať" . V poslednej dobe sa všade píše o tom ako zdravo by sme sa mali stravovať. Myslím že je fajn keď viete koľko kalórií zjete a pod. no nikdy som to nevedela rátať a zatiaľ som si nemusela dávať pozor nato čo jem. Teda, ak nerátam to že mam alergiu na čokoládu takže sa snažím obmedziť množstvo na týždeň. Napriek tom ma baví pracovať z produktmi zo zdravej výživy ako v nasledujúcom recepte. Piekla som už veľa muffinov ale tieto boli vážne štavnaté a boli fuč v priebehu jedného večera.

potrebujeme: 
190 g špaldovej múky
100 g hnedého cukru 50g medu
1/2 ML soli
2 ML prášku na pečenie
80 ml kokosového oleja
1 vajíčko
80 ml mlieka
1 ML škorice
150 g čerstvých čučoriedok (môžu byť aj mrazené)
*ML = malá (čajová) lyžička
postup:
Rúru si rozohrejeme na 200° C. Vsetky suroviny dáme do jednej nádoby v ktorej to dokkladne vymiešame aby sme nemali hrudky. Nakoniec opatrne primiešame čučriedky.Touto hustou zmesou naplníme muffinové košíčky po okraj a pečieme 20 – 25 min. Ak pečiete muffinky prvý krát a neviete kedy su hotové tak pichnite špáratkom do toho najškaredšieho a ak sa vám nič nenalepí mffins su hotové.
Muffins si môžete ešte ozdobiť napr. polevou z tmavej čokolády.
tak prajem Dobrú chuť! :)






2 komentáre:

  1. Mnam vyzera to velmi dobre, keby som mala niekoho v okoli kto by takto vypekal :) ja som na to straaasne lenivá!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba sa premôcť a možno sa z toho stane hobby :)) alebo nájsť niekoho kto by vypekal :))))))

      Odstrániť