piatok 10. októbra 2014

Jesenný OOTD

Juchúúú konečne som si našla čas niečo prihodiť aj sem. Tento týžden bol neskutočne komplikovaný. Mám neskutočne veľký skĺz v škole kopia sa zadania a učenia len pribúda. Po lete je ťažké nabehnúť na slovenský systém vzdelávania sa. Každopádne nevedela som sa dočkať chvíle keď budem konečne v Košiciach s mojim chlapom a skvelou kamoškou, ktorá je asi ešte viac pobláznená módou ako ja :)! A je to asi dobre tak aspoň ma "podkopla" tým aby som v postovaní pokračovala. Tak som si spoločne s ňou našla chvíľu na nafotenie môjho prvého "oficiálneho OOTD (outfit of the day). Dúfam, že to tu bude príbúdať a hlavne že sa vám to bude páčiť. Keďže mám rada jednoduchosť tak takýto jednoducho chodievam do školy. Keďže počasie vyzeralo všelijako tak som si pre istotu zbalila moju obľúbenú teplú vestu! A bola som rada, že neostala doma aspoň mohol vzniknúť tento post! 
prajem krásny víkend! 
Majka 




sweater- H&M 
vest-  NEW YORKER
jeans-  Terranova
shoes- Deichman
bracelet- Pandora
watch- aliexpres
handbag- secondhand



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára