utorok 10. júna 2014

V skratke!

Vítam vás na mojom blogu!


Volám sa Majka a som študentkou stavebnej fakulty v Košiciach. 
Mám 21 rokov, troch súrodencov a som najmladším dieťaťom mojich skvelých rodičov.
Z času na čas sa postavím na mólo a odprezentujem autorskú kolekciu kreatívnej návrharky či návrhára. Nebránim sa však ani objektívom! 
 Občas oprášim aj môj vlastný objektív a spravím pár photo matky prírody.
Milujem jednoduché a originálne veci.
Ráno štartujem vodou s citrónom.
Večer zaspávam s knihou!
Počas dňa sa smejem, ŽIJEM
Móda je mojim posadnutím :)

My name is Majka and I´m studying at Faculty of Civil Engineering in Kosice, Slovakia.
I´m 21 years old,have three siblings and I am the youngest child of my wonderful parents.
From time to time I walk on the catwalk and present original collection of creative designers.
Sometimes I even dust off my own lens and take photos of Mother Nature. 
I love simple and genuine things. 
I begin my morning with lemon water. 
At night I fall asleep with good book! 
During the day, I laugh, I live!
Fashion is my passion :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára