piatok 20. júna 2014

Ovocný koláč s posýpkov

Poznáte to keď neviete čo na rýchlo upiecť? Tento koláčik pohladí chuťové poháriky každého kto ho ochutná. Vrelo odporúčam u nás sa zjedol behom jedného dňa! Recept ma dvojaké suroviny z jednoduchého dôvodu niekto preferuje obyčajnú klasiku a niekto zas rád čaruje s novými vecami. Ja som piekla so špaldovej múky a trstinový cukor už používam naozaj všade.


1H (hrnček) 250ml 
Na plech s rozmerom 22x30cm budeme potrebovať:
2 H špaldovej múky (polohrubej múky)
1 H trstinového cukru (kryštálového cukru)
1/2 H kokosového oleja 
2 vajcia
3/4 H mlieka
vanilkový extrakt
3/4 balíčka prášku do pečiva
1 - 2 H čerstvé, mrazené alebo zavárané ovocie (ja som použila čerstvé ríbezle) 


Mojou obľubenou prísadou je škorica preto som pridala aj lyžičku škorice no každý podľa vlastnej chute.



Postup:
1.Múku , maslo a cukor spolu v nádobke rozdrobíme a urobíme posýpku.1 hrnček posýpky si odložíme...(naozaj 1 celý hrnček!! ). Do zvyšnej posýpky pridáme vajcia, mlieko, vanilkový extrakt, prášok do pečiva a vareškou alebo metličkou vypracujeme cesto. Cesto je riedšej konzistencie tak sa nezľaknite. Následne cesto vylejeme na plech ktorý som si predpripravila papierom na pečenie. Stierkou zarovnáme a po vrchu poukladáme ovocie (ak použijeme mrazené ovocie tak to netreba rozmrazovať). Nakoniec celý koláč posypeme odloženou posýpkou a dáme piecť do vyhriatej rúry cca 170 stupňov na 30-40 min. 


Dobrú chuť prajem :)

Majka



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára