piatok 27. júna 2014

muffinky po mojom

Dnešné muffinky vznikli pospájaním viacerých receptov, no výsledok aj tak stojí zato.
Tak ako aj naposledy som použila špaldovú múku, trstinový cukor a kokosový olej. Ale to vám popíšem v presnom recepte pači sa:

 1 Hrnček - 250ml
Suroviny 
2 H špaldovej múky
1 H bieleho jogurtu
¾ H trstinového cukru,
2 vajcia, 1 ČL jedlej sódy,
1 ČL škorice, 1 ČL vanilkového extraktu,
¼ H roztopeného kokosového oleja,
Okrem toho:
2 bielka, 2PL trstinového cukru
Postup:  V jednej miske som si zmiešala suché suroviny (múka, cukor, jedlá sóda, škorica). V druhej miske som si zmiešala mokré suroviny (vajcia, jogurt, olej, extrakt). Mokrú zmes som vyliala do suchej a dobre vymiešala, kým sa všetko dôkladne nespojilo. Potom som plnila košíčky, do niektorých muffinov som strčila sušene borovnice do iných najemno posekané mandle. Posekanými mandľami môžte muffinky aj ozdobit na zaver. Piekla som cca 15min pri 180° počas doby pečenia som si vyšľahala bielka s cukrom a touto zmesov som si naplnila cukraŕensku tubu na zdobenie. Poloupečené muffinky som dozdobila penou a dala naspat do rury na 15min avšak so zníženou teplotou 150°. Veľa šťastia pri pečení.



Dobrú chuť!
Majka :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára